Taubat Seorang Scammer Paling Bangsat 2008-2019!

Assalamualaikum

Ini merupakan kisah benar taubat seorang scammer yang telah lama makan duit haram dan bagi duit haram dekat keluarganya, akhirnya dia taubat juga. Scammer ni telah dinobat scammer paling bangsat 2008-2019 baru-baru ini di Google.


So, macam mana dia taubat?!

Mudah jer,

Langkah 1: sahaja aku bertaubat dari berbuat scam dan makan duit orang lagi mulai saat ini kerana Allah dan solat sunat taubat 2 rakaat pun dah ok!

Langkah 2: pulangkan semula duit-duit yang telah dirembat selama ini dari tahun 2008 sehingga 2019! (kalau yang dah mati tu, cari balik family si mati untuk pulangkan balik duit, nyatakan bagaimana hang boleh rembat duit si mati dan lain-lain, hang kena redha kalau hang dimaki atau dibelasah ketika itu)

Langkah 3: jangan ulangi lagi perkara bodoh dan benda haram buat selama-lamanya!

Itu sahaja yang dilakukan oleh scammer tersebut, dan kini dia sudah menjadi seorang hamba yang beriman dan bertaqwa, tidak lagi makan duit haram, dan darah daging dia dan family dia sudah tidak lagi haram kerana dia sudah pulangkan semula duit-duit haram yang dirembat dahulu itu.

Bagi yang nak bertaubat tu, boleh follow 3 langkah diatas, langkah 2 adalah yang paling penting, kalau kau tak buat, susah la kau nanti dekat akhirat, bukan dekat akhirat, dekat dalam kubur kau dah susah der sebelum ke akhirat. Hahaha.

K bye!

Fuck buat scammer yang belum bertaubat dan still aktif scam!

Comments